26. 2. 2016.

My little corner: slike, omiljene pesme...

Ćao svima! Kao i što ste mogli da pročitate u prethodnom obaveštenju na mom blogu, koje je čini mi se izašlo predhodne nedelje, počinjemo sa novom rubrikom na mom blogu. Naime zvaće se 'My little corner' - što bi u prevodu značilo 'Moj mali kutak'. U toj rubrici ću pisati nešto što mi bukvalno padne prvo na pamet, a pritom će to biti i zanimljivo. Kao da sam otvorila dnevnik i krenula da pišem o stvarima   
koje mi u tom momentu prolete kroz glavu.

Prva stavka ovog posta će biti posvećena slikama, koje su po meni inspirativne:


 


 
Sada ću vam napisati moje omiljene pesme:

1. Taylor Swift-Blank Space

2. Selena Gomez-Slow Down

3. Ellie Goulding-Love Me Like You Do

4. Bethany Mota-Need You Right Now

5. Katy Perry-Unconditionally

6. P!nk-Try

7. Jennifer Lopez-On The Floor

I to je to. Izvinite što je ovaj post bio jako kratak. Potrudiću se da do petka za dve nedelje, imam više inspiracije i napravim bolji post za vas. Ćaos.
 

5 коментара:

  1. Slike su top!!! Sve navede pjesme također obožavam!

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne slike! :)X

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/18th-episode-got-me-like.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/tmi-tag.html

    ОдговориИзбриши
  3. Nova rubrika je sjajna! :) :) :)
    Slike su predivne, odlično si odabrala! :) A o pesmama i ne moram da govorim, sve njih obožavam! :) :) :)
    <333333333333333333333333333333333333

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,jako mi se sviđa.Blog ti je stvarno odličan. <3
    Pogledaj moj blog i ako želiš učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/02/parfem-cash.html

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican pooost <3
    ako zelis uclani se na moj blog pa se javi da uzvratim <33
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши