15. 2. 2016.

6 stvari koje svaka devojka treba da ima u svom ormaru

Ćao svima! Dobrodošli u moj novi post! U današljem postu sam odlučila da napišem 6 stvari koje svaka devojka treba da ima u ormaru. Pa hajde da počnemo!

1. Bela košulja
Definitivno svi mi u ormaru moramo imati bar jednu belu košulju. Osim što može da se kupi u bilo kojoj prodavnici, ona može bukvalno uz sve lepo da se iskombinuje, sa manje modnih detalja ili više modnih detalja.


2. Crna haljina
Crna haljina bila ona duža ili kraća nikada neće izaći iz mode i uvek će biti vanvremenski komad odeće. Ona će uvek biti dobro iskombinovana uz neke crne baletanke i crnu pismo torbu.


3. Bela majica sa crnim printom 
Bela majica sa crnim printom ume uvek da bude super komad odeće. I uvek ume da 'izvuče' svaku kombinaciju na bolje. Uz sve može da se iskombinuje, mada ja najbiše volim da je kombinujem uz bele starke i crne helanke i neka teksas jakna gore može da bude dobra.
 
 
4. Crne kožne helanke
Definitivno stvar koju od relativno skoro možemo videti na skoro svakoj devojci. U početku meni se nikako nisu dopadale crne kožne helanke, ali kada sam videla da one postaju sve veći trend mora sam sebi da kupim jedne takve.
 
 
 
5. Bele starke
Bele starke su definitivno još jedan vanvremenski komad odeće, tj. obuće koji svaka devojka mora da ima u svom ormaru. Mogu uz sve super da se kombinuju i da poprave kombinaciju. Jedina mana belim starkama, je to što se prebrzo isprljaju i što svake godine kupujemo bar 4 para zbog istog.
 


6. Crne čizme 
Crne čizme bilo da su jednobojne,sa šljokicama, kaišima, resama, one će se uvek uz sve dobro iskonbinovati i ulepšati dati autfit.

I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se dopao! Ćaos!

2 коментара:

  1. Super post! Od svega pomenutog nemam samo crne čizme trenutno haha i slažem se sa tvojim savjetima! <3


    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/history-truly-madly-deeply-more-than.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/my-new-workout-plan-motivation-tips.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. :)
    Prvi put sam na tvom blogu i baš mi se sviđa. Divno pišeš. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши