16. 2. 2016.

Common white girl TAG

Ćao svima! Poslednjih nedelja sam baš zaluđena TAG-ovima, znam da sam već više dosadila sa njima, ali obećavam da će ovaj tag biti poslednji u ovom mesecu. 

-Pitanja:
1. Omiljeno piće iz Starbaksa?
- Nažalost u Srbiji ne postoji Starbaks, tako da nemam odgovor na ovo pitanje.

2. Koliko dugo ti treba da se spremiš ujutru?
- Oko 10 minuta kada vidim da kasnim, a kada imam malo više vremena onda 20-25 minuta.

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?
- Kada sam sređena i kada mi je kosa čista, napravim jako mnogo selfija. A kada nisam sređena (to se često dešava) uglavnom se ne slikam.

4. Koliko imaš instagram followera i koliko slika?
- Imam 630 followersa i 19 slika (stalno brišem slike).

5. Da li ikada kažeš LOL i OMG na glas?
- Pa uglavnom to ne govorim. Ali kada sam sa najboljom drugaricom, OMG može ponekad da izgleti.


6. Da li nosiš jedan odevni komad više od jedanput?
- Naravno, ali ne nosim više dana za redom, nego 4-5 puta u dva meseca.

7. Da li si rasista?
- Ne.

8. Koliko tvitova imaš?
- Iskreno nemam pojma. Imam svoj twitter nalog, ali nisam ulazila već 6 meseci na njega.

9. Instagram, Twitter, Tumblr?
- Instagram, naravno. Twitter i Tumblr ne koristim.

10. Šta najčešće radiš?
- U slobodno vreme (kada ne učim), uglavnom vreme provedem na instagramu, blogger-u, facebook-u... Ili kada je lepo vreme, onda šetajući svog psa.



11. Koji su ti omiljeni jutjuberi?
- Zorannah, Jana Dačović, Marija Žežej, AnastasijaStasha, Lea Stanković...

12. Koliko često sređuješ nokte?
-Oko 6-7 puta mesečno.

13. Da li si šopingholičarka?
- Da, obožavam da šopingujem. I uvek kada idem u šoping uvek idem sama, ne moguće je ići u šoping sa mnom!

14. Koliko puta si gledala Mean girls?
- Mnogo puta.

15. Da li imaš mnogo odeće?
- Da, ali nikada odeće dovoljno!!!



16. Da li slikaš svoju hranu pre nego što je pojedeš?
- Slikam, ako su neki kolači ili nešto estetski lepo za slikanje. A ako je neko jelo ''sa brda sa dola'' napravljeno onda ne slikam.

17. Da li svakog dana nosiš šminku?
- Ne, šminkam se samo za neke rođendane.

18. Kakve su ti ocene u školi?
- Sve petice.

19. Kako obično stilizuješ kosu?
- Kada mi je čista i kada sam je predhodno veče oprala onda mi bude puštena. A kada su u pitanju 'loši dani frizure' (tj. kada mi je masna kosa) onda je napraskam sa suvim šamponom i zaližem je.

20. Da li uvek izgledaš pristojno?
- Da, trudim se da uvek budem obučena u skladu sa svojim godinama.

Došao je i kraj ovog TAG-a nadam se da su vam se dopali moji odgovori na postavljena pitanja, pozdravljam vas i volim najviše! Ćaosss!

1 коментар:

  1. Super su mi ovi tagovi! :) xx

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/ohennig-stalia-videos.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    ОдговориИзбриши