20. 12. 2016.

Ombre hair

Ćao svima! Današnja tema posta biće o kosi, tj. o trendu ombre. Koji godinama ne izlazi iz mode, iako nam je svima dosadio. Nekako po mom mišljenju ombre trend je najviše popularizovala Zorana. Što se tiče naše države i regione.
 
 
 
Takođe od stranih poznatih ličnosti najviše mi se dopada kako omre stoji Kim. Doduše dopadalo mi se, pošto se prefarbala.
 
 
Isto bi se dopada kako omre stoji Nikolini Ristović. Koja je sa bilo kojom frizurom i bojom kose prelepa.
 
 
   I to bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se dopao, ljubim vas.

8 коментара:

  1. I meni se svidja ombre! Moja drugarica je uradila ali iskreno njoj i ne stoji bas najbolje.

    ОдговориИзбриши
  2. Zorani ombre stoji fantastično, kao i Kim. Nikolinin mi se ne sviđa. Kylie Jenner je imala predivan ombre takođe ❤


    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Što se tiče Zorane, meni je njena kosa savršena kao i ombre, i dvino joj stoje. Mada ni Kim i Nikolina nisu loše. Ja želim ombre, ali nisam sigurna kako bi to meni stojalo, tako da, ipak ne:)
    Divan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. jako volim ombre :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam ombreee *-* Po meni Zorana ima stvarno predivnu kosu i nekako je sva tumblr girl... Baš si me razveselila ovim postom :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  6. Zorani ombre izgleda brutalno i Kim naravno, međutim ne mogu da se složim da Nikolini prelepo stoji (samo moje mišljenje naravno). Post je odličan. :)

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Svima navedenim ombre stoji divno, po meni Zorani najlepše *-* Obožavam ombre i razmišljala sam da se tako ofarbam, ali sam onda pomislila kako u poslednje vreme svi to imaju i kako bi bilo glupo to da uradim. Odličan post, kratak, ali sadržajan! Samo tako nastavi, bravo♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se dopada ombre i sama sam ga do skoro imala,ali sam bila prinudjena da se osisam posto mi je farba mnogoo ostetila kosu.Inace supeer post!

    Volela bih da pogledas moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши