17. 9. 2016.

Celebrity TAG

1.)Koju poznatu osobu voliš?

Malo je reći da volim jednu osobu, volim više osoba. Od 'stranih najviše volim i pratim Kendall Jenner, Adrianu Limu i Selenu Gomez. A od 'naših' iliti 'domaćih' volim Zoranu, Natašu Bekvalac, Severinu...




2.)Koju poznatu osobu ne voliš?


Boki 13, njega ne volim, jer ne volim 'veštačke ljude' ne fizički nego ljude koji se veštački ponašaju. (ako razumete)


3.)Šta misliš o Seleni Gomez?

Sve najbolje. Ona mi je jedna od omiljenih pevačica i jako cenim njen trud i rad. Pošto je jako mlada i jako uspešna za svoje godine.


4.)Mrziš li Bet
hany Motu?


Ne, naprotiv ja nju obožavam. Ona mi je preslatka, pretalentovana i ima jako kreatine ideje.





5.)Koga sve pratiš?

Mnogo njih... Zorannah, Lea Stanković, Bethany Mota, MakeupbyAlli, Tamara Kalinić, Kalyn Nicholson... - od jutjubera, inače na mom instagramu možete videti i još koga pratim.

6.)Da li ti je ružan Harry Styles, kao &

njegov stil oblačenja?

Iskreno ne znam uopšte koje to, a i nezanima me. Tako da nemam odgovor na ovo pitanje.




7.)Da li pratiš domaće youtube - re?

Da, pitanjem pod brojem 5 nosi odgovor i na ovo pitanje.

2 коментара:

  1. Jako dobar tag, nisam citala do sad slican, tako da sam zaista uzivala. Vrlo zanimljiva pitanja, korektni odgovori, sve u svemu super.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши