20. 8. 2016.

BTS: Look Nice After P.E - Collab Post with Ana

 Ćao svima! Današnji post će biti jedan collab post sa Anom, a sa kog je ona bloga možete videti klikom ovde. Pre svega moram da joj se izvinim, jer smo se prvo dogovorili da post objavimo 20.08. u 10.00h. Ali ja sam ceo plan ove nedelje pomešala. I onda smo se dogovorila da ovaj post objavimo u 19.30h. Ali celo popodne nisam imala interneta. I evo sada kada mi je konačno stigao mogu da završim i objavim post. Meni je zbog svega toga jako žao, i ovim putem želim javno da joj se izvinim zvog svega toga. A sada možemo preći na temu posta!
 
 
 
1. Prva stvar koja će vam posle fizičkog zatrebati je definitivno balzam za usne. Bez njega nigde, takođe on će vam osvežiti usne i hidrirati ih.
 
 
2. Sledeća stvar je definitivno neki dezodorančić. Koji će vam takođe osvežiti kožu.
 
 
3. Treći proizvod koji će vas učiniti lepo posle fizičkog je četkica za obrve. Koja će 'povratiti' izgled obrva. Moj izbor je ova ebelinova četkica.
 
 
4. Sledeći stvar je ovo ogledalce. I naravno češljić (kog sam zaboravila da slikam). Mislim da nema potrebe za daljom diskusijom.
 
 
5. Peta stvar, ne najmanje važna stvar je ova turpija za nokte. Ona mi bukvalno spašava život. Jer ja jako često polomim nokat, a ona mi je u toj svrsi pomoći neophodna.
 
 
 
I to bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se dopao. Još jednom se izvinjavam Ani. Inače njen post možete videti klikom ovde.

11 коментара:

  1. Sjajan post!Slažem se sa svim što si rekla!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Baš je super ideja za post, definitivno se slažem, najviše nam je potrebaz dezić i naravno turpija, ako pukne nokat :D

    dnenvadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Jako mi se sviđa tema posta, a i stvarčice su jako dobre *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Dezodorans i turpija su mi uvek potrebni.Kada igramo košarku ili odbojku a ja imam malo duže nokte na svakom času jedan mora pući :) odličan post!

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post :)


    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Vrlo zanimljiv i originalan post. Odlično si izvršila selekciju ovih proizvoda.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post, sve si dobro napisala :D♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideja za post, svima nam treba malo ulepšavanja posle tog časa. Najviše se slažem za turpiju, uvek se desi da negde zakačim nokat.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши