16. 12. 2015.

Autfiti za Novu godinu!

Ćao svima! Tema današnjeg posta će biti, kao i što ste videli u naslovu: ''Autfiti za Novu godinu''... Ili novogodišnju noć. Pa hajde da počnemo sa slikama! Uzgred sve slike sam ja pravila.

1. Prvi autfit, a i ujedno autfit koji mi se najviše dopada je ovaj. Naime crno-bele nijanse uz poneki sivi detalj (mislim na kapicu) ne mogu biti loš spoj. Kapica mi je preslatka, majica i suknja sa crno-belim šarama takođe. Uz senku sličnih boja kao boje za ovu kombinaciju i uz neki diskretan sjaj na usnama (po mogućnosti roze boje), vi ste spremni za novogodišnju noć.




2. Sledeći autfit je isto crnih boja, sva tri su. Ne znam zašto, ali crna boja mi je nekako najinspirativnija boja što se tiče pravljenja autfita. Crne helanke, crni džemper sa belim detaljima i crne čizme za sivim nitnama su kombinacija koja može da se nosi za svakodnevnu priliku, ali i za novogodišnju noć, uz neku ludu frizuru.



3. Treći, a i poslednji autfit je ovaj sa slike. Sivi duks sa natpisom ''New York'', obične crne helanke i neka torba sa ''više boja'' uz dobre slušalice za muziku (znam da nisu modni detalj, ali nekako su se našle ovde) i vaše omiljenje UGG čizmice ne mogu biti promašaj za ovu priliku.






I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Kako ću izbacivati postove sledeće nedelje stvarno ne znam... videćemo. Ćaos!
Mirjana.

11 коментара:

  1. I love the third moodboard! Very nice

    http://marthawoolfdiaries.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  2. I love this a lot!


    ** If you haven't yet, I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Pink Sugar Sweet Cheeks HD Cheek Color In Concrete Jungle Review and Swatch

    ОдговориИзбриши
  3. Sva tri autfita su prelepa.Takodje volim crno-bele kombinacije.I meni se najvise dopada prva kombinacija.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sva tri autfita su prelepa.Takodje volim crno-bele kombinacije.I meni se najvise dopada prva kombinacija.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/layering.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicno. Duks u zadnjem me je odusevio. A i tema posta je dobra.

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelijepe kombinacije :)
    - pratim te pa uzvrati ♥ http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/lakovi-za-nokte.html

    ОдговориИзбриши
  8. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши